الخميس، ١٤ أغسطس ٢٠٠٨

حتى انت يا أنا ( تهييسة ليلية 1)


حتى انت يا أنا ( تهييسة ليلية 1)

- إيه اللي انت بتعملوا ده ، عيب ما ينفعش الكلام ده !
- وانت مالك ، ثم سيادتك تطلع مين ؟
- وكمان ما تعرفنيش.
- آه ما اعرفكش.
- أنا انت
- حلوة دي لما انت تبقى أنا، امال أنا أبقى مين
- أنا انت وانت أنا
- يا سلام! وإذا كنت انت أنا سايبنى ليه طول الوقت ده وجاى تنتقدنى دلوقتى، فينك من زمان!
- أصل أنا ما بطلعش طول الوقت، أنا سايبك لنفسك طول الوقت لحد لحظة معينة باخرج فيها
- هو انت اللي تملى تعابنى وأنا مش عارف السبب، دا أنا نفسي تبقى معايا عالطول
- مش ممكن
- طب ليه
- مش عارف
- طب ياترى كل الناس اللي حوالينا معاهم الأنا بتاعتهم عالطول ولا بتطلعلهم زيي من وقت للتانى
- ماعرفش، اسألهم!
- بص بقى أنا هاخيرك بين أمرين إما تفضل معايا علطول أو تختفي من حياتي علطول.
- مش بمزاجك؟
- هاخد حبية دواء وأجيبك معايا علطول وهاانتصر عليك
- تفتكر انك ممكن تقدر عليا بحبوب الدواء اللي في الدنيا دى كلها، كان غيرك اشطر
- هاحاول، بس أنا عندي أمل كبير.
- أنا بترجاك أوعى تمشى وتسيبنى.
- مش بيدى، لازم اسيبك
- حتى انت يا أنا.

هناك ٥ تعليقات:

غير معرف يقول...

رائعة وبجد مبدعة
جمالها فى بساطتها وكأن كل واحد حيقراها حيقول صح انا كدا كمان وكأنها صوت الضمير بس بصورة واضحة

غير معرف يقول...

هوة مين بيكلم مين
واصلا بيكلمة لية
هوة انا ينفع يجى يكلمنى طيب وان كلمنى
اقولة اية
ماهوة عارف عنى اللى انا ممكن اكون ماعرفوش
/
/
/
بس انك تعرف تجمع انت وانت بتاعك يبقى انت كدة تمام
/
/
/
واهم حاجة انى انا فى الاخر عرفت انى انا مش انت
لية بقى
تعرف تقول
/ انت ايمن
انا اسلام
سلام

غير معرف يقول...

هوة مين بيكلم مين
واصلا بيكلمة لية
هوة انا ينفع يجى يكلمنى طيب وان كلمنى
اقولة اية
ماهوة عارف عنى اللى انا ممكن اكون ماعرفوش
/
/
/
بس انك تعرف تجمع انت وانت بتاعك يبقى انت كدة تمام
/
/
/
واهم حاجة انى انا فى الاخر عرفت انى انا مش انت
لية بقى
تعرف تقول
/ انت ايمن
انا اسلام
سلام

غير معرف يقول...

الموضوع جامد قوى
بس انا ليا تعليق
/
/
تحب تعرفة
/
/
اقولك
/
المضمع اسمة
حتى انت يا انا (تهييسة ليلية)
انا بقى عندى اسم تانى
/
/
تهييسه ليليه (حتى انت يا انا )
/
/
تقولى الفرق فى اية
اقولك
فى الترتيب
نصيحة
ماتقعدش مع نفسك تانى لوحدكم باليل
المرة دى انا جالك
المرة الجاية مين عارف ممكن يجى مين

غير معرف يقول...

اسلام تقدر تستأذن